Jag betalade med Klarna och direkt efter på samma ställe med SAS MC i Karibien. Trots avgift på SAS mc så var det bättre kurs än med klarna max visa...
Mycket bra information!
Jag betalade med Klarna och direkt efter på samma ställe med SAS MC i Karibien. Trots avgift på SAS mc så var det bättre kurs än med klarna max visa...
Bara du som kan lyckas med dettaJag betalade med Klarna och direkt efter på samma ställe med SAS MC i Karibien. Trots avgift på SAS mc så var det bättre kurs än med klarna max visa.
Mina kom in nu på morgonen.De har inte kommit in, avvaktar till måndag innan jag gör något.
Mina har också kommit in nu, daterade till 14 Augusti. Är väl som med amex poängen, de kommer en dag senare än vad daterade datumet är.Mina kom in nu på morgonen.
Får ta tillbaka det uttalandet, de slog in fel pris på andra köpet på mastercard.Bara du som kan lyckas med dettaVilken valuta och dag var detta om jag får fråga?
Det är också lurigt, åtminstone blev jag lite irriterad, att SAS MC:s avgift inte syns på de reserverade beloppen utan läggs på därefter. Det dröjer ju ganska många dagar innan utlandsköp går från reserverade till definitiva så det kan vara lätt att tro att kursen är bättre än vad den är.Trots avgift på SAS mc så var det bättre kurs än med klarna max visa.