Gröt är det som serveras nu sen Nov 2014anjak skrev:Hur ser det ut på morgonen, finns det något som kan liknas frukost i loungen?Klicka för att utvidga...
Yes det gör det faktiskt! Alkoholfri Öl, någon form av folköl och sen rött/vitt vin, har du tur och inte kommer allt för sent till loungen så finns det även soppa!bricce skrev:finns det pilsner eller vin i loungen nuförtiden?Klicka för att utvidga...
LarsM skrev:Varje gång jag sätter min fot i den där så funderar jag på varför... Värt skoslitaget för de extra stegen i trappan (hissen kan man ju inte lita på...)?Tiden man spenderar i T4 ska i mening minimeras i alla lägen.Klicka för att utvidga...
Hoppas det finns kvar, har inte hunnit äta lunch och är där om 15min.Börnen skrev:Svampsoppan idag var helt okKlicka för att utvidga...
Välkommen hit!ErikUmeå skrev:Jag tycker att flera olika soppor i rad nu i loungen har varit extremt salta, de borde provsmaka lite mer alternativt byta person som provsmakar då denne verkar vara väldigt glad i saltet.Ny på forumet, har använt det för information innan men kände att de var dags att registrera sig!Klicka för att utvidga...
Vad innebär frukost för dig? Det finns gröt med lingonsylt, smoothies och frukt samt förstås kaffe/te.SeaPlanePilot skrev:Nån som vet om man kan få sig en frukost i T4-loungen?Klicka för att utvidga...