bnr
Medlem
ATR 72-600 tror jag baserat på ett inlägg som doktorn skrev i en annan tråd.Vad flyger du med där? Ser väldigt "högvingad" ut.
ATR 72-600 tror jag baserat på ett inlägg som doktorn skrev i en annan tråd.Vad flyger du med där? Ser väldigt "högvingad" ut.
Det var ATR-72 från Hamburg.Vad flyger du med där? Ser väldigt "högvingad" ut.
Det är en stor skillnad i Kina. Det finns folk överallt vid vägarbete. Det är dock endast hälften av arbetsstryka arbetar samtidigt, om det var en bra management...[Ironi]Precis som vid alla vägarbeten - väl avspärrat men inte en arbetare så långt ögat kan nå...[/Ironi]
[Ironi]Precis som vid alla vägarbeten - väl avspärrat men inte en arbetare så långt ögat kan nå...[/Ironi]
Glömde ju skriva här. Såg likadant ut några dagar senare. När jobbar de? På natten?Så här såg banarbete ut när jag landade Kastrup igår.
Visa bifogad bild 38599
Thai körde den landning igår också på TG950. Jäkligt häftigt när man i princip står under den när den är på väg ner...Kollade av en händelse på Flightradar igår, och mot alla andra landningar var där en Cargo Maskin från China Eastern som landade på bana 22R, alltså den bana som nu under sommarn och allt som oftast annars används som start bana .. Måste varit en ganska märklig syn att se den segla ner över hangarer och terminal byggnad.. Jag har då aldrig sett någon landa där tidigare.... Undrar varför - Alla andra heavy klarar ju av 12/30 som man nu använder då 22L asfalteras om.