Senaste nytt

Kan vi besöka alla världens länder 2017? (Karta)

David

Medlem
Nya Zeeland
IMG_5069.jpg

Australien
IMG_5127.jpg
Förvisso bara ett par timmar men var inne i Sydney och vandrade runt lite, och tog en öl. :)
 

Tonton

Medlem
Under förutsättningen att jag inte studerar till hösten så kan jag redan nu lova att jag gör en MR på den afrikanska kontinenten under oktober/november om det skulle betyda att vi kan klara av alla världens länder!

Edit: Jag inser redan nu hur dumdristigt detta löfte är, men då jag vill nå 50 besöka länder innan 30 så skulle detta vara en rejäl boost av lite "udda" länder :)
 

palmen

Moderator
Under förutsättningen att jag inte studerar till hösten så kan jag redan nu lova att jag gör en MR på den afrikanska kontinenten under oktober/november om det skulle betyda att vi kan klara av alla världens länder!

Edit: Jag inser redan nu hur dumdristigt detta löfte är, men då jag vill nå 50 besöka länder innan 30 så skulle detta vara en rejäl boost av lite "udda" länder :)
Famous last words ;)
 
Eftersom Skottland inte är markerat på kartan kan jag säga att jag har varit där.
Självständigt är det väl inte helt (ännu), men får Nicola Sturgeon som hon vill så!
 
Toppen