Jag har kollat upp denna fare. Problemet med den är låg M&M intjäning pga bokningsklass(tror det bokas i L/T) och ingen hos andra. Surt.New York-Göteborg t/r med Brussels Airlines i Economy class kostar ca 795 USD inkl. skatter. Alltså en vanlig betald biljett. (Fare basis: LKXNC13S)
Klart godkänt alternativ från EWR som är testat med bra review av kollegor. Dock en bra deal måste tajmas rätt i tid, typ några veckor efter nyår.Jag vet inte om seatpitchen men säten ser helt OK ut hos Jet Airways(9W). De flyger bl a Bryssel-New York/Toronto
Klart godkänt alternativ från EWR som är testat med bra review av kollegor. Dock en bra deal måste tajmas rätt i tid, typ några veckor efter nyår.
Ger UA/DL miles om jag minns rätt. Stolarna ser nya ut, undrar om de har medialådor under varannan stol som hos andra A33X?
Tack, lägger det i listan strax efter HY och kanske före Transaero. IFEn och stolar ser inte vara de modernaste.Kuwait Airways(KU) flyger mellan New York JFK och London LHR 3 gånger i veckan.
Jag har aldrig flugit med Korean Air(KE) men jag har flugit Asiana(OZ) både i Business och i Economy.Har du någon erfarenhet av KE och OZ?