Senaste nytt

Kan man byta flygplats vid ombokning SAS?

Precis som föregående inlägg från [mention]LPC123 [/mention] kan du inte byta varken avreseort eller destinationsort när vi pratar revenue biljetter. Vad jag känner till kan du byta destinationsort enbart då SAS skulle ställa in din flight och det inte finns andra alternativ den dagen till din original destination samt att du förstås godkänner den nya destinationsorten. Mycket beror också på agentens vilja.

Formellt sett tror jag att du faktiskt *kan* byta just flygplats, men inte hela rutten. Alltså, det fungerar om du skulle byta detonationsflygplats i samma stad, men inte annars. Dock finns det ju ganska få platser sas flyger till mer än en flygplats i - finns det annat än Milano (Linate och Malpensa) och numera New York (Newark och JFK). Har till och från funnits på London men inte nu väl?

Formellt sett tror jag att du faktiskt *kan* byta just flygplats, men inte hela rutten. Alltså, det fungerar om du skulle byta detonationsflygplats i samma stad, men inte annars. Dock finns det ju ganska få platser sas flyger till mer än en flygplats i - finns det annat än Milano (Linate och Malpensa) och numera New York (Newark och JFK). Har till och från funnits på London men inte nu väl?
Det kan du faktiskt ha rätt i! Jag hade bokat till ARN men ville ändra det till UME men det gick inte. 2 flygplatser i samma stad kan funka dock

Toppen