Chrille
Medlem
Alternativt att de får tillgång till lounge vid ankomst eftersom det inte finns någon på avgångsflygplatsen.
Ja, i och för sig, men vad är en inrikeslounge mer än ett väntrum, och hur många vill vänta vid ankomst?
Alternativt att de får tillgång till lounge vid ankomst eftersom det inte finns någon på avgångsflygplatsen.
Ja, i och för sig, men vad är en inrikeslounge mer än ett väntrum, och hur många vill vänta vid ankomst?
Dyker det upp lite ledig yta i Umeå står Malmö Aviation i kö på att få öppna en lounge där, men det finns helt enkelt ingen ledig yta. De har i övrigt löst det rätt smart genom att kombinera loungen med servicecentret/biljettkontoret i exempelvis Göteborg och Östersund så man slipper ha dubbel bemanning.En rättmätig fundering, och fråga till SAS, kan väl vara om det finns planer på inrikeslounger på flera flygplatser än de nuvarande?
I och med att man säljer ett servicekoncept, SAS Plus, där lounge ingår, så är ju Bridgemans fundering helt relevant. Borde det inte finnas inrikeslounge i Sundsvall? Och i Malmö, Umeå, Luleå...?
Jag har med mitt EBG kort och även boardingpass från LLA-ARN kommit in där förut när jag landat på ARN och det var min slutdestination den dagen.