Ja (sedan några dagar)Någon annan som har problem att SAS inte kan läsa in dina poäng idag?
Ja (sedan några dagar)Någon annan som har problem att SAS inte kan läsa in dina poäng idag?
Någon annan som har problem att SAS inte kan läsa in dina poäng idag?
Japp samma här.
Också här. Jag ringde in tidigare på dagen och fick bara ett goddag yxskaft aktigt svar om att jag skulle följa instruktionerna i ett mail som de skulle skicka ut där det stod att jag skulle rensa cachen och sen skulle det vara löst. Föga förvånande är det inte löst och nu har jag suttit i kö i över två timmar (trots prioritet). Så om någon agent föreslår liknande ska man inte gå på det.Någon annan som har problem att SAS inte kan läsa in dina poäng idag?
Också här. Jag ringde in tidigare på dagen och fick bara ett goddag yxskaft aktigt svar om att jag skulle följa instruktionerna i ett mail som de skulle skicka ut där det stod att jag skulle rensa cachen och sen skulle det vara löst. Föga förvånande är det inte löst och nu har jag suttit i kö i över två timmar (trots prioritet). Så om någon agent föreslår liknande ska man inte gå på det.
Upplever också liknande problem.Provade precis boka en bonusresa och fick info att jag inte hade tillräckligt med poäng...
Läste på en annan sida att SAS-IT kör just nu testing i produktionsmiljön.