Senaste nytt

Kan inte logga in på sas.se

obs

Medlem
Någon annan som har problem att SAS inte kan läsa in dina poäng idag?
Också här. Jag ringde in tidigare på dagen och fick bara ett goddag yxskaft aktigt svar om att jag skulle följa instruktionerna i ett mail som de skulle skicka ut där det stod att jag skulle rensa cachen och sen skulle det vara löst. Föga förvånande är det inte löst och nu har jag suttit i kö i över två timmar (trots prioritet). Så om någon agent föreslår liknande ska man inte gå på det.
 

JAM(1)777

Medlem
Också här. Jag ringde in tidigare på dagen och fick bara ett goddag yxskaft aktigt svar om att jag skulle följa instruktionerna i ett mail som de skulle skicka ut där det stod att jag skulle rensa cachen och sen skulle det vara löst. Föga förvånande är det inte löst och nu har jag suttit i kö i över två timmar (trots prioritet). Så om någon agent föreslår liknande ska man inte gå på det.

Det där är ett standardsvar även från IT-supporten på ett vanligt företag om en sida inte laddar som den ska :)
 

Nahoj

Medlem
Det var samma problem förra helgen. Sedan började sidan fungera som den ska, men nu återigen står det att det inte går att läsa in uppgifter från EuroBonus.
 
Toppen