D
Deleted member 30163
Guest
Man kan väl använda anv namn, EB och e-post ? SAS classic stödjer dock bara Anv namn
Det måste var hårt tryck på hemsidan med alla utsålda 737-700GOTBound skrev:Jag har inte kunnat logga in [med e-mail adress] sen i fredags [Safari iOS och Chrome Win10].Appen fungerar utmärkt.Klicka för att utvidga...
Är det vanligt att företag har begränsning på hur långt ett lösenord får vara? 14 tecken låter rätt lite enligt mig.Taggen skrev:Enligt Frequent Flier forumet på Facebook så beror problemet på att SAS har bytt lösenordspolicy till 8-14 tecken och skiter i att informera om detta så prova att byt lösenord till 8-14 tecken.Klicka för att utvidga...
Jag har 49, och hade innan även innan bytet, och det funkar.Taggen skrev:Enligt Frequent Flier forumet på Facebook så beror problemet på att SAS har bytt lösenordspolicy till 8-14 tecken och skiter i att informera om detta så prova att byt lösenord till 8-14 tecken.Klicka för att utvidga...
Ja, det är informationen som hade kommunicerats när support kontaktades men det kanske räcker att ändra lösenord.palmen skrev:Är det vanligt att företag har begränsning på hur långt ett lösenord får vara? 14 tecken låter rätt lite enligt mig.Är det alltså så att har man inte ett lösenord i detta spann så går det inte logga in? Facepalm på den...Klicka för att utvidga...
Wow! Det var det dummaste. Jag hade 27 tecken långt lösenord. Bytte till 14 tecken. Fungerar galant nu.Taggen skrev:Enligt Frequent Flier forumet på Facebook så beror problemet på att SAS har bytt lösenordspolicy till 8-14 tecken och skiter i att informera om detta så prova att byt lösenord till 8-14 tecken.Klicka för att utvidga...
Det var väl någonstans jag läste att det ändå bara är de 14 första tecknen som räknas. Och efterföljande tecken kunde vara vad som helst och man kom ändå in. Du kan ju prova och se om det stämmer?KalleSus skrev:Max 14 tecken verkar konstigt.Jag har haft 20 tecken i säkert ett år och har det fortfarande. Har fungerat hela tiden och fungerar fortfarande, både på webben (använder Safari) och i appen.Klicka för att utvidga...
Det funkar med enbart de 14 första.Jonas F skrev:Det var väl någonstans jag läste att det ändå bara är de 14 första tecknen som räknas. Och efterföljande tecken kunde vara vad som helst och man kom ändå in. Du kan ju prova och se om det stämmer?Klicka för att utvidga...
Ja, det funkar med de 14 första även för migJonas F skrev:Det var väl någonstans jag läste att det ändå bara är de 14 första tecknen som räknas. Och efterföljande tecken kunde vara vad som helst och man kom ändå in. Du kan ju prova och se om det stämmer?Klicka för att utvidga...