Senaste nytt

Kan inte checka in online på resa till USA med SAS

Ok.
Det är mest att jag åker C för en gångs skull och då vill jag välja säte (helst fönster vänster så man får bordet till höger - blir mysigare då :)

Jag var en SSSS.
Därav strulet :)
Allt ordnade sig till slut dock så var 8A ingen bra stol för mig då min axel tog i väggen.
Får bli ojämna hem.
(ja. Jag är bredaxlad :))

Som sagts tidigare så går det bra att checka in i appen, men den vill inte ge ut något boardingkort. Det man däremot kan testa (om man nu vill ha elektroniskt boardingkort) är att fråga Turi (SAS chatbot på Facebook) om boardingkort så kan det hända att hon gladeligen ger det till dig (jag fick då just mitt för morgondagens resa till Miami trots att appen protesterat tidigare).

Bumpar denna gamla goding till tråd. Ska till USA nu på onsdag och försöker checka in men får följande kryptiska felmeddelande:
upload_2022-5-16_14-12-58.png

Något att oroa sig för eller allt OK? Lite kryptiskt så visas vårt sista segment på hemresan (?) efter att det inte är möjligt att checka in. Vanligtvis hade jag inte varit orolig men denna bokning gjordes 2019 (för 2020) och sen flyttats otaliga gånger p.g.a. Covid.

Alla segment visar HK2 och biljettnummer verkar OK vad jag kan se.

Bumpar denna gamla goding till tråd. Ska till USA nu på onsdag och försöker checka in men får följande kryptiska felmeddelande:
Visa bifogad bild 129264

Något att oroa sig för eller allt OK? Lite kryptiskt så visas vårt sista segment på hemresan (?) efter att det inte är möjligt att checka in. Vanligtvis hade jag inte varit orolig men denna bokning gjordes 2019 (för 2020) och sen flyttats otaliga gånger p.g.a. Covid.

Alla segment visar HK2 och biljettnummer verkar OK vad jag kan se.

Var inte orolig. Det är sällan det går att checka in till USA. Det ska ju kollas diverse dokument, ställas säkerhetsfrågor etc. Ingen panik. Ingefära på taket som en kompis en gång sa när han lärde sig svenska.

Toppen