Senaste nytt

Kampanjer SJ Prio-poäng

Bryant

Medlem
Sitter just nu på ett SJ tåg i 2:a klass trots 1:a klass biljett. Det går tydligen inte att åka med vagn på övervåningen.

Nåväl, jag får ju några extra poäng :). Prisskillnaden var 3:-
 

silwer

Medlem
Uppdatering angående kampanjen med 1 000 extra poäng för resa till Göteborg: Jag hade ej 10 000 poäng vid kampanjens start så jag fick således inget mailutskick, men efter att jag översteg 10 000 bokade jag en ToR Sthlm-Gbg och tänkte att jag kanske skulle få in poängen automatiskt efter resan. Så blev det inte, så jag kontaktade medlemsservice. De satte utan omsvep in 2 x 1 000 poäng manuellt.
 

Flood

Medlem
Jag har inte fått poäng för biljetter som bokats innan kampanjen skickades, men väl för en som gjordes efter. Så det är något som SJ verkar ha lärt sig/fått systemstöd för. Ser det likadant ut för andra?
 

JWD

Medlem
Ny kampanj! 300 extrapoäng

Jag upptäckte precis att SJ kör en ny 300p kampanj för ombokningsbara/återställningsbara. Jag bokade 8 resor den kommande veckan så det verkar inte finnas någon begränsning för intjäning.

Det kanske är dags för en klistrad tråd i stil med Aktuella SJ-kampanjer. Vad anser ni andra?
 

JWD

Medlem
Vad är villkoren för 300p kampanjen för ombokningsbara/återställningsbara?

Vad jag känner till så finns det inte några direkta begränsningar mer än att du måste resa inom en viss tidsperiod och uppfylla följande:
  • Du måste vara inloggad på SJ när du bokar.
  • Köpa biljett i 1klass resp. 2klass, som är antingen ombokningsbar eller återställningsbar.
  • Du får enbart 300 extrapoäng per resa. Om du te.x. ska åka från Luleå till GBG så kan det vara klokt att dela upp resan i segment istället för att boka en genomgående tågbiljett.
  • Enbart biljetter med (P) ger extrapoäng.
 

Attachments

  • SJPRIO300.png
    SJPRIO300.png
    65,1 KB · Visningar: 173

mry

Medlem
Vad jag känner till så finns det inte några direkta begränsningar mer än att du måste resa inom en viss tidsperiod och uppfylla följande:
  • Du måste vara inloggad på SJ när du bokar.
  • Köpa biljett i 1klass resp. 2klass, som är antingen ombokningsbar eller återställningsbar.
  • Du får enbart 300 extrapoäng per resa. Om du te.x. ska åka från Luleå till GBG så kan det vara klokt att dela upp resan i segment istället för att boka en genomgående tågbiljett.
  • Enbart biljetter med (P) ger extrapoäng.

Det gäller inte på nattåg.
 
Toppen