Har en bilhyra från Sixt där jag bara fått bonuspoäng, ej nivåpoäng. Mailade Sixt om detta som hänvisar till SAS då Sixt "endast hanterar bonuspoäng".
Någon som vet vart på SAS man vänder sig? Guldsupporten?
På SAS hemsida står det ju vart man ska maila om man saknar poäng, men den adressen leder till Sixt som då alltså säger att de ej hanterar nivåpoäng
Har en bilhyra från Sixt där jag bara fått bonuspoäng, ej nivåpoäng. Mailade Sixt om detta som hänvisar till SAS då Sixt "endast hanterar bonuspoäng".
Någon som vet vart på SAS man vänder sig? Guldsupporten?
På SAS hemsida står det ju vart man ska maila om man saknar poäng, men den adressen leder till Sixt som då alltså säger att de ej hanterar nivåpoäng
Kan bli så trött på detta. Att man ska behöva lägga ett halvtidsjobb på att få in poängen man har rätt till.
Vi har en affärsöverenskommelse där jag är berättigad dessa poängen, men ingen vill ta i det...
Jag har iaf mailat SAS så får vi se vad som händer.
Du har fortfarande inte fått något svar @Frukten ? Var det också Sixt och du fick också bara bonuspoäng?
Kan bli så trött på detta. Att man ska behöva lägga ett halvtidsjobb på att få in poängen man har rätt till.
Vi har en affärsöverenskommelse där jag är berättigad dessa poängen, men ingen vill ta i det...
Jag har iaf mailat SAS så får vi se vad som händer.
Du har fortfarande inte fått något svar @Frukten ? Var det också Sixt och du fick också bara bonuspoäng?