Senaste nytt

Kampanjer med Lufthansa?

Ping

Medlem
Brukar bara flyga Lufthansa lite sporadisk så har inte så bra koll på deras erbjudanden.

Brukar Lufthansa köra kampanjer med bra pris under någon del av året som vissa andra bolag? Har endast sett att dom kört extra miles and more poäng.

Försöker vara lite strategisk inför 2019 :)

Just nu har de t ex dessa från Stockholm, skaffa ett konto och anmäl dig för nyhetsbrev, kampanjer e t c.

Prices to take off with

Book our offers now

* Round-trip including all taxes, fees and carrier charges.

Minimum stay: 5 days or Saturday to Sunday

Maximum stay 12 months

Non refundable

Non changeable

Luggage can be added for an additional charge, carry-on baggage is included free of charge.

Brukar bara flyga Lufthansa lite sporadisk så har inte så bra koll på deras erbjudanden.
Brukar Lufthansa köra kampanjer med bra pris under någon del av året som vissa andra bolag? Har endast sett att dom kört extra miles and more poäng.
Försöker vara lite strategisk inför 2019 :)

Om du inte är med i M&M redan, så bli det, och prenumerera på deras nyhetsbrev och erbjudanden. Lätt som en plätt.

Japp signade upp för nyhetsbrev.
Fast jag undrar lite om LH har återkommande årliga kampanjer under året. Etc alltid april, oktober, innan jul, mm.

Tänkte att jag skulle flexa lite med mina datum och resemål om det ändå är bra erbjudanden runt hörnet så att säga.

Japp signade upp för nyhetsbrev.
Fast jag undrar lite om LH har återkommande årliga kampanjer under året. Etc alltid april, oktober, innan jul, mm.

Tänkte att jag skulle flexa lite med mina datum och resemål om det ändå är bra erbjudanden runt hörnet så att säga.

Det har funnits i Business till Nordamerika tillsammans med de andra bolagen i den Nordamerikanska Star Alliance Joint venture som normalt har handlat om resor:
Jul/nyår
Påsk
Sommar (från ca 1 juli till 31 augusti)
Thanksgiving

Dessa har varit ”stadigvarande” men nu är inte priserna lika attraktiva längre. Ut över det har inte jag kunna se något specifikt mönster.

Toppen