Går det på något sätt få tillgång till dessa priser med hemresa från annan ort? Har försökt hitta ARN-SFO / LAX-ARN ett tag men det har inte dykt upp något.
Går det på något sätt få tillgång till dessa priser med hemresa från annan ort? Har försökt hitta ARN-SFO / LAX-ARN ett tag men det har inte dykt upp något.
Inga problem för mig.Går det på något sätt få tillgång till dessa priser med hemresa från annan ort? Har försökt hitta ARN-SFO / LAX-ARN ett tag men det har inte dykt upp något.
SAS skrev:Boka senast 1/5.
Res 10/5–24/6 2016.
Såg att det var tom juni nu, jag åker först i augusti.![]()
Om det är avresa i början av augusti du tänker att resa ut, tror jag inte att priser kommer att sjunka speciellt mycket. Snarare tvärtom.Jao, jag får fortsätta ha lite is i magen. Hoppas inte SAS kampanjavdelning går på semester i sommar så de fortsätter i samma regi![]()
Om det är avresa i början av augusti du tänker att resa ut, tror jag inte att priser kommer att sjunka speciellt mycket. Snarare tvärtom.
Det är inte bara Sverige får semester under augusti, utan även resten av Europa.
Priserna till USA i SAS Go går ner för avresa från 2016-AUG-13 eller senare.
T ex Stockholm-Los Angeles T/R kostar runt 4.500 - 5.000 SEK inkl. skatter.
...men uppgradering bekräftas inte förrän 36 h före avgång...Du kan anta att alla köpta biljetter går att uppgradera. Är du osäker kan du köpa en biljett och testa, det är ju 24h öppet köp.
...men uppgradering bekräftas inte förrän 36 h före avgång...
@palmens svar syftade nog på att du kan se om det går att uppgradera eller inte efter bokning av kampanjbiljetten.
Kan du inte ansöka Plusgrade, kan du avboka resan inom 24 timmar från bokningstillfället.