Senaste nytt

Kampanj till USA från Stockholm i SAS GO för 3499-4499 SEK (Dream Nonstop)

Tog och bokade en ARN-OSL-MIA ToR, men såg nu att det bara är 40 minuter bytestid i OSL, hur lyckas de få ihop det egentligen? Jag menar, det brukar ju vara ett rejält projekt med incheckning till USA med extra passkontroller och hela baletten. Även om det är "deras problem" känns det lite konstigt planerat att ha så kort tid mellan.
MCT är 35 min. Oslo har korta tider och bra att byta på, så länge man inte skall vidare med norskt inrikes.
Transfer times at our hubs in Copenhagen, Stockholm and Oslo - SAS

Tog och bokade en ARN-OSL-MIA ToR, men såg nu att det bara är 40 minuter bytestid i OSL, hur lyckas de få ihop det egentligen? Jag menar, det brukar ju vara ett rejält projekt med incheckning till USA med extra passkontroller och hela baletten. Även om det är "deras problem" känns det lite konstigt planerat att ha så kort tid mellan.
Har haft liknande tider där till USA tidigare och det funkar.

New York t&r i juni för 4500 kr. Nu gäller det att hitta en bra och billigt hotell också. Någon som har tips?

Tacksam för alla tips som det här forumet ger :)

New York t&r i juni för 4500 kr. Nu gäller det att hitta en bra och billigt hotell också. Någon som har tips?

Tacksam för alla tips som det här forumet ger :)
Starta gärna en ny tråd i något av delforumen för hotell så blir det lättare att hjälpa dig utifrån dina önskemål. Vad som är bra och billigt för dig är inte nödvändigtvis bra och billigt för andra.

Bokade även t o r till Beijing i maj i Go. Det verkar vara gamla kabinen. Vilket är bästa raden att sitta på där? Jag valde nu 23G som var första rad i Go. Fick 30C hem.

Toppen