Ähh, det är väl bara att dra en vit lögn om att din kamrat har pratat med kundtjänst och att samtalet finns inspelat. Vill dom ha bevis på det så finns det iaf 2 st här inne som säkerligen kan hjälpa till med den saken.Med andra ord inga print screens att ta i händelse av att man inte får sina poäng
Problemet är väl att Amex inte behöver driva något utan bara låta bli att ge poäng. Det är ju den kortinnehavare som känner sig felbehandlad som behöver driva sin sak.Har svårt att se att Amex driver det så långt.
Som jag skrev... den är kopierad från SAS hemsida. Kolla själv.Det står ju absolut ingenting om kampanjen när man följer länken som finns postad tidigare i tråden. Kan någon bekräfta att det är rätt?
SAS EuroBonus American Express Premium Credit Card | Amex
Man kan se det från båda håll. Visst kan man ju driva detta till jordens ände om situationen skulle uppstå, men tvivlar starkt på att Amex ens skulle orka argumentera emot för 30’ poäng.Problemet är väl att Amex inte behöver driva något utan bara låta bli att ge poäng. Det är ju den kortinnehavare som känner sig felbehandlad som behöver driva sin sak.