Senaste nytt

Kampagne hos Qatar Airways

LarsCph

Medlem
Så er sommeren overstået - og der kører lidt kampagne igen.... For eksempel business til Singapore fra Stockholm til SEK 15.895 eller til Bangkok til SEK 14.495. Travel frem til 31/3-16. Også fra København, men priserne ser lidt bedre ud fra Stockholm.

de säljer ju slut utan kampanjerna iaf. Jag har haft jättesvårt att hitta platser de datum jag velat resa i höst. Så är nog inte så konstigt.

Ja enig. Jeg skal til Manila i Oktober - da jeg bestilte rejsen for 3 uger siden var der ingen "business saver" tilbage fra København så jeg sparede på det tidspunkt 4.000 DKK ved at flyve CPH-ARN-DOH-MNL i stedet. Rigtig billigt blev det ikke - CPH-MNL-CPH kostede 24.000 DKK. Det er dog stadig billigere end med Thai :)

Jeg syntes dog nok kampagneprisen 15.895 SEK retur til Singapore er en helt fin pris! Til gengæld ser det ud til at de holder prisen oppe på Bali - det er lidt irriterende for vi skal bruge billetter til næste sommer igen.

Last edited:
Känns som om QR trycker priserna uppåt jämför med vårens kampanjer ?
Ja, absolut. Ser ut att bli CX på kampanj för mig till en del destinationer istället. Tyckte att de priser på 10-15k till massvis av destinationer var mycket bra i våras - åker ofta med kollega så 2-4-1 är perfekt.

Toppen