Senaste nytt

Köpa/tjäna eurobonus poäng snabbt

Vad har ni för tips att tjäna ca. 1200 snabba poäng innan februari tar slut?

Det går inte att köpa poäng nu tyvärr.
Kort-poäng kommer inte säkert att överföras innan 1:a mars (trots att AMEX sweep har redan hänt, men det brukar dröja innan poäng dyker upp på SAS kontot).

Jag tänker hotell-vistelse eller hyrbil. Finns det andra alternativ som jag inte kommer på?
Kommer jag tjäna vanliga 1000p med Hertz om jag bokar med ett företags-CDP?
Vad är det som skapar en deadline sista Feb? Utgående Amex voucher?

Jag skulle inte chansa på hyrbil. Du får inte poängen förrän efter genomförd hyra och då är det inte mycket marginal kvar... Och om det är tex Amex voucher så hjälper inte bakdaterade poäng heller...

Coop brukar vara snabba i överföring om du råkar sitta på en hög poäng där. Det går också just nu att få bonuspoäng med att teckna Coop mastercard som sedan snabbt kan göras över till sas - men jag vet inte hur snabbt man får de poängen hos Coop..

Coop brukar vara snabba i överföring om du råkar sitta på en hög poäng där.
Det går också just nu att få bonuspoäng med att teckna Coop mastercard som sedan snabbt kan göras över till sas -
men jag vet inte hur snabbt man får de poängen hos Coop..

Jag tecknade mig för ett Mastercard, poängen var på kontot inom några dagar, innan jag ens fått kortet.

Vad är det som skapar en deadline sista Feb? Utgående Amex voucher?

Jag skulle inte chansa på hyrbil. Du får inte poängen förrän efter genomförd hyra och då är det inte mycket marginal kvar... Och om det är tex Amex voucher så hjälper inte bakdaterade poäng heller...

Coop brukar vara snabba i överföring om du råkar sitta på en hög poäng där. Det går också just nu att få bonuspoäng med att teckna Coop mastercard som sedan snabbt kan göras över till sas - men jag vet inte hur snabbt man får de poängen hos Coop..

Det är för att komma upp till FlyPremium 100k intjäning

Det beräknas på rullande 12 månader, så en variant är ju att se om du kan nå 100 000 poäng nästa månad istället för de rullande 12 månaderna.

Jag hade kört på Coop. Finns en Nextory kampanj just nu där man får 5000 poäng. Kör den x2. Poängen får man direkt. Handla lite. Sen får man eurobonuspoängen direkt vid växling.

Toppen