Nu kanske ni redan är hemma... men för andras info, det finns ett köpcenter ute vid Oriental Pearl Tower - eller det finns två - men gå över vägen till det det lite mindre "exklusiva" (fortfarande stort och bra - gillar du träning ligger det ett gym i centret, och vill du ha massage eller fotvård så finns det också flera ställen). I källaren finns en jättestor mataffär. Där köpte jag allt av te / godis / presenter. Halva priset mot Nanjing rd... Och flygplatsen tar såklart överpris på det mesta.
Du syftar på ifc mall. Overpriced![]()
Hänger inte med riktigt.Nu kanske ni redan är hemma... men för andras info, det finns ett köpcenter ute vid Oriental Pearl Tower - eller det finns två - men gå över vägen till det det lite mindre "exklusiva" (fortfarande stort och bra - gillar du träning ligger det ett gym i centret, och vill du ha massage eller fotvård så finns det också flera ställen). I källaren finns en jättestor mataffär. Där köpte jag allt av te / godis / presenter. Halva priset mot Nanjing rd... Och flygplatsen tar såklart överpris på det mesta.
Super Brand Mall tänkte jag på - och mataffären i källaren (Edit: Lotus Supermarket).
Det ligger ett annat mall bredvid som var overpriced.
Super Brand Mall Shanghai China