Senaste nytt

Köpa Rolex "billigt" - var, när, hur?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick priset €10,289 på en 116613 97203LN på Gassan Schipol. Går säkert att nå ner till € 10.000 också. Den kostar runt 118 - 120" hos Svensk AD.

Det verkar bra, det är vad gråhandlare på Chrono24 begär så att få det priset av en AD är bra. Mest för formens skull så kolla prutmånen hemma också, ibland kan man bli förvånad.

Kolla också med Gassan vilken betalningsform som gäller för att få ett bra pris.

Det verkar bra, det är vad gråhandlare på Chrono24 begär så att få det priset av en AD är bra. Mest för formens skull så kolla prutmånen hemma också, ibland kan man bli förvånad.

Kolla också med Gassan vilken betalningsform som gäller för att få ett bra pris.
Absolut, ska försöka hinna förbi Nymans ur samt den klockaffär som ligger på Drottninggatan senare i veckan alt nästa vecka.

Jag upplever att varenda butik på Nathan road försöker pracka på mig en "Rolex" billigt. Problemet är bara att hitta den som håller längst :)

Ah, se där. Jag som tyckte att Sydafrika var ovanligt billigt när jag var där i höstas, men det kanske var ännu billigare förut ;)

När du var där i höstas så var den lågt värderad, ca 13% lägre än mot nu. Däremot för ett år sedan så fick du 20% mer ZAR för dina SEK.
Så det här som du sa att den försvagats ganska kraftigt senaste året...nja ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen