Senaste nytt

Köpa Rolex "billigt" - var, när, hur?

Status
Stängd för vidare inlägg.
HK har inte heller någon hos retail butikerna, men man kan ändå lätt fåtag på en klocka med litet prispåslag, som fortfarande är i linje med svenska priser. Kan man få tillbaka momsen i Sverige (vilket jag kan) är det dock billigare i Sverige. Så det är synd att dom är slut

Nu ska man ha klart för sig att Gassan sällan har sport rolex inne.
Jag passerar nästan varje vecka och inte sett någon på mkt länge :)

Är i princip en på miljonen skulle jag säga.
På 4 års tid har jag handlat två stycken sportklockor.
Då har även jag passerat där flera gånger per månad.

Ni här är säkerligen mer insatta än mig i detta, vad får man ge för en Rolex GMT blrn utanför Svea rike? Cirka? :)

HK har inte heller någon hos retail butikerna, men man kan ändå lätt fåtag på en klocka med litet prispåslag, som fortfarande är i linje med svenska priser. Kan man få tillbaka momsen i Sverige (vilket jag kan) är det dock billigare i Sverige. Så det är synd att dom är slut

Och hur bär man sig åt för att få tillbaka momsen på något man köper i Sverige ?
(Utan att vara företag)

Hej alla. Nu är jag i Italien och alla GMT master är slut förutom guld. De hade den vanliga svarta för några veckor sedan på flera ställen men nu verkar den helt slut överallt.

Någon som vet om man får momsen tillbaka om man handlar något i Italien, även om man bor i Sverige. Det vill säga om man vill tulla den här istället.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen