Senaste nytt

Köpa access till SAS Lounge Arlanda

RasmusB

Medlem
Hej!

Försöker boka mig in på loungen på Arlanda för ett flyg som avgår imorgon. När jag väljer köp tillgång till lounge på bokningssidan får jag endast alternativet att betala med pengar.
Varför kan jag inte betala med poäng?
Går det att boka med poäng på plats?

SAS-chatten säger att det inte går, medan personen jag pratade med i telefon tyckte att det gick alldeles utmärkt. Enda infon jag hittar om detta på SAS sida är detta: SAS Lounges | SAS

Hej!

Försöker boka mig in på loungen på Arlanda för ett flyg som avgår imorgon. När jag väljer köp tillgång till lounge på bokningssidan får jag endast alternativet att betala med pengar.
Varför kan jag inte betala med poäng?
Går det att boka med poäng på plats?

SAS-chatten säger att det inte går, medan personen jag pratade med i telefon tyckte att det gick alldeles utmärkt. Enda infon jag hittar om detta på SAS sida är detta: SAS Lounges | SAS
Mig veterligen görs det på plats i loungen, har dock aldrig testat själv så är inte hundra på detta.

Flyger så pass sällan att jag inte kommer få något vettigare att spendera dem på. Har av olika anledningar lång väntetid också, så sitter hellre där än vid gaten i 3-4h.
Nu är det ju kanske försent, men du kunde bjudit 5000p via Plusgrade för en uppgradering, vilket gett en hel del mer benefits än bara ngn timmes lounge.

Toppen