Ahh, det har du nog rätt i, tur att man inte hade kostat på sig Plus dåEn gissning, kan det vara LAN-kärran? Har för mig economy på den börjar på rad 16
Ahh, det har du nog rätt i, tur att man inte hade kostat på sig Plus då![]()
Du får väl köpa en full flex sas plus och se om det är 2-4-2 seating i plus-kabinen. Sen är det bara göra ett återköp inom 24h![]()
Kom på det först efteråt men var för lat för att ändraVarför behöva köpa en full flex överhuvudtaget ? Man får oavsett öppet köp inom 24 timmar![]()