Cristoffer Cedergren
Medlem
Hilton Gdansk ser fint och barnvänligt ut med pool osvKul. Det ligger nära tillhands måste jag säga.
Hilton Gdansk ser fint och barnvänligt ut med pool osvKul. Det ligger nära tillhands måste jag säga.
Min dotter älskar gåslever på brioche.Du menar väl inte att du skall flyga? Tänk på alla utsläpp (och chem trails).
Zoo och flyg, onda onda människa.
Din dotter verkar vara väldigt sympatisk.Min dotter älskar gåslever på brioche.
Har du fått in henne på rökt ål och Beluga än?Min dotter älskar gåslever på brioche.
Nej, inte än men där har jag mer mig själv att skylla. Kalixlöjrom däremot. Äts med plastsked direkt ut burk.Har du fått in henne på rökt ål och Beluga än?
Riktigt synd att SAS lade ned Köpenhamn-Åbo!Nådendal och Mumin.
Min dotter älskar gåslever på brioche.
Det låter inte så dumt det där med barn och föräldraledighet med den dieten...Kalixlöjrom däremot. Äts med plastsked direkt ut burk.
Också ett bra förslag, i synnerhet då SK börjat flyga direkt till Reykjavik från Köpenhamn så man slipper onödig tidsspillan i Oslo.Har inga barn själv, men glädjeskriken från småbarn runtom har nog varit högst på Island, med geyserutbrott, lagunbad, bubblande källor, gå intill vattenfall (rekommenderar Seljalandsfoss som man gå bakom utan problem), stampa i lera osv
En natt i Reykjavik bör räcka för att hinna med allt ovanstående.