Senaste nytt

Jumbooze goes to ?

Nu fortsätter resan från Singapore ( efter en trevlig kräftskiva igår) så ser jag framemot det bekväma sättet att flyga så vart ska jag och hur tar jag mig dit?

"Det bekväma sättet att flyga" måste väl ändå innebära att man flyger? Både tåg och båt borde då gå bort. Eller går det "att flyga" med andra transportslag?

Om du inte redan hade varit i KL hade jag gissat på lyxbuss Singapore-KL. Finns business class!
4a2519a6f71da97aee78ad5205924051.jpg

Aeroline the convenient way to FLY ding ding ding we have a winner

Kul! Jag och hustrun åkte samma rutt häromåret. Minns ej bolagets namn men det var ”business class”. Vi var enda passagerarna på bussen och satt längst fram på övervåningen. Med en chaufför och en värdinna ombord så var ration personal/passagerare svårslagen... Lite bökig gränskontroll dock men annars toppen.

Kul! Jag och hustrun åkte samma rutt häromåret. Minns ej bolagets namn men det var ”business class”. Vi var enda passagerarna på bussen och satt längst fram på övervåningen. Med en chaufför och en värdinna ombord så var ration personal/passagerare svårslagen... Lite bökig gränskontroll dock men annars toppen.
Ingen kö på gränskontrollen ( det var de gynnsamma förhållandena )

Toppen