Senaste nytt

Jumbooze goes to Asia

jumbooze

Medlem
Det som är lite surt är att jag behöver ungefär 60k miles till för att göra det jag vill. Så det blir nog till att bita i det sura äpplet och köpa dessa för runt 11kkr och sedan boka.
Varning om det innebär Fru Agehall i Apartment så är de 11.000 bara början för vad det kommer kosta dig att flyga framöver...

Mitt stora "problem" är att jag sitter och planerar nästa års resa som måste toppa denna :D
 

agehall

Medlem
Varning om det innebär Fru Agehall i Apartment så är de 11.000 bara början för vad det kommer kosta dig att flyga framöver...

Jotack - jag föreslog HNL över Thanks Giving 2016 och fick direkt frågan "I vilken klass?". När jag sa "business" fick jag ett något tvekande svar.

Mitt problem är att hon känner till AAdvantage-kontot och dess saldo samt har bestämt att vi ska använda dessa miles tillsammans. Däremot står det mig fritt att leka med mina FlyingBlue och LifeMiles poäng.
 

bossefin

Medlem
Har under helgerna legat lite efter med att läsa ikapp BC...nu kom jag till sista delarna av denna fantastiska resa - WOW säger jag bara!
 
Toppen