jumbooze
Medlem
Jag är på London Heathrow, så just nu är jag på SingaporeAir First loungeFlyttar du över till FCL eller FCT nu?
Jag är på London Heathrow, så just nu är jag på SingaporeAir First loungeFlyttar du över till FCL eller FCT nu?
Jag är på London Heathrow, så just nu är jag på SingaporeAir First lounge
Blir iaf nya suites från LHR-SIN då? Inte fy skam i så fall. God tur!Så nu har jag fått hjälp av ANA och SAS ( tror det var mest SAS för tjejen hos ANA var utbränd efter en dag med att hantera ombokningar ).
Jag har blivit ombokad till direktflyg med SQ.
Jag hade en drömresa med ANA nya F och SQ nya F och nu fick jag iaf flyg till destinationen.
Man får vara glad för det lilla, nu ser jag på tv vad som händer i Tokyo så var det inte läge på att flyga via Tokyo.
Visa gärna lite bilder och beskriv skillnaden mot vanliga SilverKris på LHR!![]()
Är detta en awardbiljett? I så fall, har du avslöjat din itinerary i "posta din lyckade"-tråden eller är det hemligt tills dina avgångar?Jag hade en drömresa med ANA nya F och SQ nya F och nu fick jag iaf flyg till destinationen.
Jag har hållit min flyg hemliga för jag visste inte i vilket format rapporten skulle bliÄr detta en awardbiljett? I så fall, har du avslöjat din itinerary i "posta din lyckade"-tråden eller är det hemligt tills dina avgångar?