Hej!
Jag är ny medlem här och jag var tvungen att signa upp pga att jag just pratat med SAS angående deras lucka tre. Ringde till kundtjänst för att höra mig för om varför min sambo fått erbjudandet om trippla baspoäng i fredags, men inte jag. Precis som många redan sagt i den tråden så verkar det som att de väljer ut vissa som ska få det på kriterier som inte är helt kända, men kanske har med nyligen intjänad status att göra. Jag blev EBS för bara två månader sen, medan min sambo är EBB och ganska långt ifrån guld. Hursomhelst var det erbjudandet inget de skulle skicka till mig, trots att jag frågade snällt...
Min egentliga fråga hade dock med erbjudandet från den 3 december om trippla extrapoäng till New York att göra. Undrade om min sambo skulle få trippla baspoäng OCH trippla extrapoäng då jag fyllt i mitt och hennes eurobonusnummer på sidan den 3 december. Hann dock aldrig få svar på detta eftersom säljaren menade att man var tvungen att BOKA resan den 3 december för att få de här trippla poängen. Han satte mig på hold för att få det bekräftat från en supervisor och kom tillbaka med samma svar. Trots att det inte stod nånstans att man var tvungen att boka resan samma dag. Bara att man skulle fylla i sitt nummer för att vara med och sen resa under den period som angetts. Jag pratade även med en annan säljare angående den luckan samma dag och han sa ingenting om att man var tvungen att boka resan den 3 december.
Någon annan som förstått det så?