Senaste nytt

Jorden runt via Rarotonga (del 1)

Trevlig rapport och fina bilder. Känner igen mig i beskrivningen av Thai. Har blivit mycket Thai via USDM innan de bytte allians. Rarotonga besökte jag 1988. Kanske dags att åka tillbaks. Banana court bar....mmm.

Bra rapport Palmen! Ser fram emot fortsättningen. Tyvärr missade jag utlottningen eftersom jag sköt upp läsningen av denna tråd lite för länge. Sådant straffar sig alltid på BC...

Mycket bra, men det behövs faktiskt ingen särskild anledning för att komma på en Monks-träff, det är bara att komma - vi brukar vara trevliga...:D

Förvisso, men man kan ju hoppas att sådana uttalanden ökar mina chanser att vinna priset, och uppenbarligen funkade det ju. :)

Vinnaren är @Thornado
Du kan väl höra av dig på PM om du vill hämta den på Monks eller om jag ska skicka med posten.

Toppen, tusen tack. Vet inte riktigt hur det kommer att se ut med jobb och julshoppingbehov på torsdag, men jag försöker bestämma mig under morgondagen för om jag hinner till träffen på Monks och skickar dig ett PM då.

Kommer tyvärr att få göra er besvikna om ni väntar på del 2, jag kommer inte hinna skriva den innan jag dra iväg på semester så absolut tidigast till nyår kan den vara klar annars med största sannolikhet direkt efter nyår.

Toppen