Senaste nytt

Jorden runt med Agehall 2015 - Häng med!

vad finns det annars, i F från FRA som går tidigt på dagen som inte är LH?
Singapore Airlines SQ25 (avgår från Frankfurt 12:35) och ett antal United flight till USA skulle också vara möjligt.
Jag skulle dock förvåna mig om @agehall lyckades att boka First class award på SQ25. Det betyder Suite på Airbus A380.

Air China, Asiana, THAI flighter avgår mycket senare än den tiden @agehall skrev "snart boarding" (kl. 11:17).

Tack @agehall - ligger hemma i min ynklighet och kurerar mig och nu har jag fått något som piggar upp. Ser fram emot fortsättningen, inte minst om det är ANA som hägrar då jag har min första F med dem om en dryg månad.

Bak i den något tråkigare delen av planet så dröjde serveringen. När de väl dök upp bad jag om ett glas vatten och fick knappt ett halvt glas vatten eftersom det var allt som fanns i den flaskan. Min granne på 6F fick inte mer han heller, troligen för att inte göra mig avundsjuk. Såg dock hur lyxlirarna på 5B/C fick fulla glas!
Hehehe, det är skillnad på vatten och vatten!

Nu vet jag ju i och för sig vilken flight agehall åker med från Frankfurt och även vilken nästa flight är på resan. Ska bli kul att följa detta framförallt vad som händer vid nästa mellanlandning :)

@agehall gillar inte värme, men om det var till USA han är på väg så skulle han inte ha skrivit att nästa rapport kommer i morgon., detta blir nog mer spännande än Paris-Malmö matchen som börjar strax.

Toppen