Senaste nytt

Jonny Linne flyger finflyg

JohnnyWilde

Medlem
Ja SQ brukar leverera, men hur blir det med fula ankungen inom Star A? Ska du inte resa CA eller AI First?
Jodå hemresa sker i fashionabla air China första klass så vi kan väl säga att jag tar en för laget
Det låter som en härlig resa med SQ. Det var välfyllda glas för att vara vinprovning:)
Jag fick tvinga dem att hålla igen annars hade de fyllt till bredden
 

JohnnyWilde

Medlem
Karaktärsbrott där, borde inte övernattningen ha skett på ett marmorgolv iförd linnet och foppatofflorna med Kronans ryggsäck som kudde? :cool:
Jag är en slusk inte någon jävla hippie!!!
Johnny, Johnny Johnny!!!!!!
Fan boys är vi allihopa!!
Fram med en maiden tissha och köööööööööör!
Your wish is my command sire!
 

Tonton

Medlem
Det ska bli kul med en rapport från det flyget! Jag är själv sugen på Air China First (ja, jag är inte som alla andra). De släpper konsekvent 3 platser i F på många flyg men jag är i behov av 4, vilket jag inte har sett än.

Finns ingen F4 på Air China närmsta 90 dagarna iaf.

Vill du flyga F och vara 4 passagerare så är det Lufthansa och Thai som gäller. I nuläget finns det 120 olika flighter med F4 på Lufthansa och Thai närmsta 90 dagarna (bland Awarfares standardrutter).

Edit: Förtydligande - det finns även konsekvent F4+ hos SQ F på sträckan SIN-CGK-SIN, men det räknar jag inte med.
 

JohnnyWilde

Medlem
Underbar rapport so far! Love it :):):)
Tackar och bockar
Merci
Det ska bli kul med en rapport från det flyget! Jag är själv sugen på Air China First (ja, jag är inte som alla andra). De släpper konsekvent 3 platser i F på många flyg men jag är i behov av 4, vilket jag inte har sett än.
Hur värdelöst kan det vara egentligen? Hårdvaran är bra och flighten är 02.00 till 06.20 så jag tänkte mest sova.Ska bli spännande att jämföra med Lufthansa!
Finns ingen F4 på Air China närmsta 90 dagarna iaf.

Vill du flyga F och vara 4 passagerare så är det Lufthansa och Thai som gäller. I nuläget finns det 120 olika flighter med F4 på Lufthansa och Thai närmsta 90 dagarna (bland Awarfares standardrutter).

Edit: Förtydligande - det finns även konsekvent F4+ hos SQ F på sträckan SIN-CGK-SIN, men det räknar jag inte med.
Jag skulle kika närmare på sq C då vi numera är i förhållande.
Ska inte vara omöjligt och dessutom widebody från Arlanda eller köpendanmark.
 
Toppen