Faustus
Medlem
Hej det kan stöka nu under helgen, jag håller på o patchar massa. Kommer va klart ikväll förhoppningsvisHar svårt att hitta Lufthansa till Tokyo för två personer över huvud taget, något känt fel?
Hej det kan stöka nu under helgen, jag håller på o patchar massa. Kommer va klart ikväll förhoppningsvisHar svårt att hitta Lufthansa till Tokyo för två personer över huvud taget, något känt fel?
Skapa inloggning anges på sida nr 15 av meddelanden. Jag hittar inget sådant i Crome. Jättebra initiativ, har donerat. Testat awardflights.se, landar på (https:// awards.nu). Tyckte jag såg att oneway var borttaget och ersatt med dropdown. Jag får inmatning med oneway-kryssrutan som första val.
Ordnat!@Faustus - När man gör "Select/Unselect All" på Airports så stängs rutan ner. På Outbound Airlines/Inbound Airlines så är rutan fortfarande uppe när man trycker på Select/Unselect All = bra.
Går det att fixa?
Enl. vad doktorn listade så verkar dom bara flyga first från frankfurt och münchen.Är det bara jag, eller saknas Dusseldorf som val? Lufthansa har första klass dit så den får gärna tas med!
Då tror jag vi får ge @Dr. Miles bakläxaEnl. vad doktorn listade så verkar dom bara flyga first från frankfurt och münchen.
Kan vara strul med motorn idag också, en av mina rasbarries har gått rogue, tyvärr står den lite dåligt till så kommer inte åt den förns imorn morgon.
Varför ska det vara bakläxa?
Men herregud, slappna av lite. En smiley har en viss innebörd. Såna här kommentarer får mig att tappa lusten helt.Varför ska det vara bakläxa?
Jag skrev i andra tråden att jag har förmodligen inte täckt alla linjer som har First class kabin.
Vill du lägga till en linje så posta det i rätt tråd utan att tagga mig här.
Det gäller även för mig.Såna här kommentarer får mig att tappa lusten helt.