Senaste nytt

Joels Trollerilåda - awardsökmotor

Skulle man inte kunna köra via flera olika United konton från olika servrar för att minska lasten från samma server? Typ proxy servrar på olika snabba servrar?

Ja, jag har byggt en crawler som just nu ligger på webservern, men tanken är att den egentligen skulle kunna köras på alla medlemmars olika datorer så crowdsourcar man ut allting. Problemet är väl om dom bestämmer sig för att flytta in sökningen bakom inloggning typ som ana gjort. Då har vi problem

Väldigt, väldigt bra!

Min högst personliga önskelista:

1. Lägg till Business också. (Såg att någon annan önskade C för SAS)
2. Lägg till sök för upp till 300 dagar framåt. (Såg att du planerade det)

Det här var verkligen kul. Semestern räddad!

Väldigt, väldigt bra!
Lägg till Business också. (Såg att någon annan önskade C för SAS)
@Faustus sade att han inte lyckats hitta SAS C long haul på Uniteds sökmotor.
Jag har även själv letat lite och verkar bara hitta short haul. :( Det kanske blir bättre med SAS nya sökmotor som de hävdar ska komma...

Det här var verkligen kul. Semestern räddad!
Du menar väl förlorad? :p

• Gilla
Reactions: JSQ
@Faustus sade att han inte lyckats hitta SAS C long haul på Uniteds sökmotor.
Jag har även själv letat lite och verkar bara hitta short haul. :(
De brukar dyka upp för mig på Uniteds sökmotor. Däremot är tillgängligheten som vi vet väldigt dålig, så man kan tro att det inte fungerar...

Jag menade aldrig att dom inte går att hitta där, några gör det definitivt.. Finns det några som bara går att få tag på via sas hemsida?

Menade mest att det är ett stort projekt om man ska få in sas hemsida också.. men definitivt görbart på sikt

Jag menade aldrig att dom inte går att hitta där, några gör det definitivt.. Finns det några som bara går att få tag på via sas hemsida?

Menade mest att det är ett stort projekt om man ska få in sas hemsida också.. men definitivt görbart på sikt
Sas hemsida är bättre uppdaterad. United uppdaterar tillgång mot de flesta andra en gång per dygn (ungefär). Så när det är lite dålig tillgång (=alltid vad gäller Business awards på sas) så kan de ofta visa platser som inte finns. (gäller för övrigt även betalda biljetter)

Sedan tror jag knappast de känner till plus awards - men det var väl inte aktuellt i det här fallet ändå, utan bara Business :)

Toppen