Amerikanarna använder gärna Benadryl... Vi testa på våran son och det hände ingenting, det kan också bli tvärtom så det gäller att testa innan flygetUtländsk hostmedicin för barn. Works like a charm. Life through chemistry.![]()
Det finns flera olika läkemedel som kallar sig Benadryl, beror på i vilket land du köper den. Vissa har ingen sederande effekt, vilket US Benadryl har. Den är väl närmast att jämföra med svenska Desentol. Används för allergiska tillstånd och inget annat.Amerikanarna använder gärna Benadryl... Vi testa på våran son och det hände ingenting, det kan också bli tvärtom så det gäller att testa innan flyget![]()
Ah, visste jag inte... har bara hört talas om det (och diskuterat de) i USA.... Det är den mot allergiDet finns flera olika läkemedel som kallar sig Benadryl, beror på i vilket land du köper den. Vissa har ingen sederande effekt, vilket US Benadryl har. Den är väl närmast att jämföra med svenska Desentol. Används för allergiska tillstånd och inget annat.
Benadryl - Wikipedia, the free encyclopedia
Både Benadryl i US och UKx2 används mot allergi.Ah, visste jag inte... har bara hört talas om det (och diskuterat de) i USA.... Det är den mot allergi
Alla har väl sina metoder, men generellt finns det inget läkemedel som är bra att använda mot jetlag.Det er vel melatonin man anvender mod jetlag?
Misstänker dock att de är med mer för Herr och Fru Björnströms välbefinnande än något annat. Föräldrar tenderar att ha svårt att vara borta från sina barn en längre tid och om jag minns rätt skulle Martin vara borta ganska länge denna resa...
Anm: Märker att jag helt plötsligt har fått en släng av sympati för barnföräldrar. Det känns lite udda faktiskt.