Senaste nytt

Jeg skal fly 800 flights på 180 dager med SAS!

Ligger på 224 nå og skal ha 10 til i dag, men ser litt skummelt ut da City Jet aldri er på rutetid. De prøver verken og fly inn tiden eller gjøre noe for og ta igjen forsinkelsen.

Jeg er ikke veldig fornøyd med CityJet, fine fly, men alt går så treeeeeeegt med de. SAS klarer og snu om en B737 på 15min hvis de vil. Cityjet er minimum 30min.

De er det eneste selskapet som sikkert bruker 35min på Nord-Nord på SVG-BGO. Mens B737 gjør det samme på 20min

Med detta tempo ligger du ungefär 900 flights på sex månader :)

Hehe, kommer snart sommer ruter, da blir det bare 1 t/r pr dag frem til August.
Men ligger godt ann frem til nå, problemet er hvis jeg mister 1 flight så blir det automatisk 2 da jeg ikke kommer ned igjen med neste. Så hvis jeg mister eks. 10.25 fra bergen, så kommer jeg heller ikke på 11.35 fra Stavanger.

Men, kom meg akuratt med SK4143 ettersom det kom litt forsinket inn fra TRD! :)

Ligger på 234!:)

I snitt 5,2 flights pr dag de siste 45 dagene!

292.500eb poeng!

Gjenkjent av crew flere ganger og det er alltid hyggelig, fikk aviser, tilbud om mat osv.
Hilste også på noen vanlige passasjerer som lurte på hvordan det gikk. Alltid hyggelig!!

Ellers kan det nevnes at folkene som jobber i WGH på SVG og BGO gjør en super jobb!

Klar for 6 legs i morgen!:D

240 flights done!

Fantastisk dag, mye spennende!

Ble invitert inn i cockpit på Widerøe for første gang, alltid morro! Veldig hyggelige piloter og crew!:)

Ellers kan det nevnes at jeg ligger på 30% done!

Jeg har nå cashet inn 300.000EuroBonus poeng på min SAS konto, det er nok for 2 t/r First Class med Lufthansa. Og bare det på 46 dager!

Ellers, klar for 6 nye legs i morgen! Gleder meg, får bare håpe ikke fuel striken tar heeeelt knekken på meg. (Streik oss Fuel levrandør på BGO og SVG) Men tror det skal gå bra:)
image.jpeg

image.jpeg

240! Det är bra jobbat måste jag säga. Du har bara några stycken kvar att flyga. ;) Rent prismässigt är det ju riktigt billiga first-biljetter du kommer kunna skaffa. :D lycka till med resten!

En litt etterlengtet oppdatering!

Jeg ligger på 252flights på 50(?) dager, har 548 igjen! :)

ligger på 315.000eb points.

Ellers kan det nevnes at jeg har fløyet 38 legs på 5 dager, og blitt 150EUR rikere da jeg valgte og stå over 1 flights pga overbooket. Synes synd på PAX som ble tatt av og jeg meldte meg frivillig.

Ellerskan det nevnes at jeg har hatt mange fine turer med Widerøe i cockpit da jeg har fløyet 7-8 turer med dem og alle med samme crew, så blitt 4-5 cockpit turer! veldig gøy og kjekt! Setter pris på at de gjør det for meg! :)

Ellers kan det nevnes en forsinkelse i dag på WF til Bergen, noe som gjorde at jeg landet 10min før neste fly tilbake til Stavanger, ingen problem. Kapteinen kalte opp ground på Flesland og sa de hadde en PAX som skulle videre med 08.30 flyet på gate 32.
Vel ombord på B737 med frokost på 1B?!?!?!
Ellers gikk dagen fint, sto som sagt over 1 t/r så valgte og ta turen inn til Bergen sentum 150EUR rikere!

Jeg og min familie reiste sammen ned til Stavanger på en senere flygning, de i GO og jeg i Plus, men de fikk upgrade til samme rad som meg. Så alle var happy ombord, super service fra GATE Crew på Flesland og Stavanger i dag! :)

Alltid kjekt med slike opplevelser!

Klar for 4 legs i morgen, ettersom SAS startet sommer ruter i dag!

FUN FACTS

252 flights = 147timer = 6,1 døgn ombord de siste 50 dagene.
315.000eb points= 3,5 Diamond kort
252 takeoff og landinger
252 polarbørd spist
5 flights i snitt pr dag de siste 50 dagene.

:)

Over og ut fra Stavanger! :)

Last edited:
Toppen