Senaste nytt

Jeg skal fly 800 flights på 180 dager med SAS!

Fredrik, är du mest intresserad av att få mediauppmärksamhet eller av att få flyga? :)

Og fly, men har ikke begynt enda! På Mandag går startskuddet! :)

Jag tänker ekonomiskt. Får du ngt för intervjuerna eller något runt omkring det? Kan du finansiera dina utlägg? Tänker 1 miljon poäng till en kostnad av 0 kr.

Nei, får ikke noe penger for intervju! kun glede! :)

Hm. Med så mycket tid i luften är det nästan bud på att kolla om diverse biologiska parametrar påverkas. Sparkar mig själv för att jag inte kom tillbaks till forumet en vecka tidigare. Forskar på hypoxi, hade gärna bjudit @Sas-ebp på två gratis t/r till Stockholm för att knycka lite blod före/efter. Hade kanske blivit en kul liten artikel av det..

Hm. Med så mycket tid i luften är det nästan bud på att kolla om diverse biologiska parametrar påverkas. Sparkar mig själv för att jag inte kom tillbaks till forumet en vecka tidigare. Forskar på hypoxi, hade gärna bjudit @Sas-ebp på två gratis t/r till Stockholm för att knycka lite blod före/efter. Hade kanske blivit en kul liten artikel av det..
Du har fortfarande 5 dagar på dig... Åk dit själv och be snällt att få ta ett par prover i utbyte mot att @Sas-ebp får en gratis Stockholmsresa om 6 månader + 1 vecka så borde det inte vara omöjligt...?

Så vad blir det för användning av dina poäng? En jordenruntresa eller bara omväxlat till hotellnätter om du blir "flygtrött".
Kan man även få rapport om hur mycket lefse som konsumeras?
Trevlig flygtur * 788 ;)

Toppen