Skulle få välja rutter med omsorg i sådana fall eftersom det inte ingår inom Norden![]()
Problemet med HAM eller BRE är att antalet avgångar per dag är ganska begränsat så på ett 6 mån TP blir det svårt att komma upp i rätt antal flygningar, även om det kanske går om man gör det på heltid.CPH-HAM. 40 min med full-fika servering i plus!
Problemet med HAM eller BRE är att antalet avgångar per dag är ganska begränsat så på ett 6 mån TP blir det svårt att komma upp i rätt antal flygningar, även om det kanske går om man gör det på heltid.
Väldigt enkelt när man dedikerat 180 dagar åt att flyga mellan Stavanger och Bergen på travel pass för 67000 NOK.Holy F...![]()
Jag vet inte om "enkelt" är det ord jag skulle välja för de 180 dagarna...Väldigt enkelt när man dedikerat 180 dagar åt att flyga mellan Stavanger och Bergen på travel pass för 67000 NOK.
Väldigt enkelt när man dedikerat 180 dagar åt att flyga mellan Stavanger och Bergen på travel pass för 67000 NOK.
Enkelt? Nei.
Men kjekt? Ja.
Husk at jeg har 8h arbeids dag hver dag i tillegg til disse 800 flyturene!Så veldig enkelt er det ikke!