Polarklämma skall avnjutas på över 10.000 meters höjd.rsimon skrev:Denna vecka på mathem.seolarklämma med Renkött, 2 för 35 kr.Klicka för att utvidga...
Polarklämma skall avnjutas på över 10.000 meters höjd.rsimon skrev:Denna vecka på mathem.seolarklämma med Renkött, 2 för 35 kr.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Polarklämma skall avnjutas på över 10.000 meters höjd.Klicka för att utvidga...
Once56 skrev:Ny smak för mig idag, kantarell. Riktigt god, man får lite skogs-feeling.Klicka för att utvidga...
Kunde de inte haft den igår. Den är verkligen bra!011430121 skrev:Julen har anlänt, Polarrulle med julskinka och sötstark senap serveras på SK1419 idagEn verklig delikatess.Visa bifogad bild 101111Klicka för att utvidga...
Var väldigt mkt senap i den jag fick på SK5 idagsamet skrev:Julskinkerullen var god... hade dock gärna haft mer senap i den...Visa bifogad bild 101399Klicka för att utvidga...
Once56 skrev:Var väldigt mkt senap i den jag fick på SK5 idagKlicka för att utvidga...
Dom ligger tillsvidare på is.TasselT skrev:Vad händer med alla frysta polarrullar nu ?/ TTKlicka för att utvidga...
Inte mycket är min gissning. //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3.pngTasselT skrev:Vad händer med alla frysta polarrullar nu ?Klicka för att utvidga...
Coolt! //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3.pngJönsson skrev:Dom ligger tillsvidare på is.Klicka för att utvidga...