Polarklämman i all ära, men det är ingen polarrulle! :(
pswe Medlem 30 Juni 2023 #692 Har upplevt att de varierar fyllningen på de nuvarande lite mer sista tiden. Igår kväll fick jag den godaste hittills, Ratatouille. Den gjorde att avsaknaden av polarrullen mildrades
Har upplevt att de varierar fyllningen på de nuvarande lite mer sista tiden. Igår kväll fick jag den godaste hittills, Ratatouille. Den gjorde att avsaknaden av polarrullen mildrades
Cristoffer Cedergren Medlem 30 Juni 2023 #693 På sträckan OSL-CPH häromkvällen fick vi ingenting i Plus, allt var slut sades det, så var glad för det lilla
På sträckan OSL-CPH häromkvällen fick vi ingenting i Plus, allt var slut sades det, så var glad för det lilla
fcx Medlem 30 Juni 2023 #694 Doctor-X skrev: Är de tillbaka på riktigt eller bara en tillfällighet? Underbart att se iaf!! Klicka för att utvidga... Ingen aning. Det här var första flygningen i nordenplus utanför frukosttid på ett tag.
Doctor-X skrev: Är de tillbaka på riktigt eller bara en tillfällighet? Underbart att se iaf!! Klicka för att utvidga... Ingen aning. Det här var första flygningen i nordenplus utanför frukosttid på ett tag.
Ricci Medlem 10 September 2023 #695 Ett litet tips för er som bor i Malmö. ICA Nära här på Ribersborg kan man idag beställa lådor med Polarklämma med renkött eller skinka.
Ett litet tips för er som bor i Malmö. ICA Nära här på Ribersborg kan man idag beställa lådor med Polarklämma med renkött eller skinka.
ilon Medlem 16 September 2023 #698 011430121 skrev: Inte fullt ut, men nära på SK1423 idag Visa bifogad bild 145986 Klicka för att utvidga... Jag kan relatera, gårdagens SK1429:
011430121 skrev: Inte fullt ut, men nära på SK1423 idag Visa bifogad bild 145986 Klicka för att utvidga... Jag kan relatera, gårdagens SK1429:
S SAS_CPH_Lounge Medlem 21 September 2023 #699 Fick polarrulle hem från OSL till CPH igår (1715 flighten). Ratatouille rullen ut. Skickat från min SM-G990B2 via Tapatalk
Fick polarrulle hem från OSL till CPH igår (1715 flighten). Ratatouille rullen ut. Skickat från min SM-G990B2 via Tapatalk
M Mikael Jones Medlem 18 Oktober 2023 #700 Polarklämme-merch - sovsäck (klämmsäck), handdukar etc: Poängshop för smörgåsälskare | Polarbröd Här lägger vi ut var vi har återförsäljare av Polarklämmor, så att du enklare ska kunna hitta dem! www.polarbrod.se
Polarklämme-merch - sovsäck (klämmsäck), handdukar etc: Poängshop för smörgåsälskare | Polarbröd Här lägger vi ut var vi har återförsäljare av Polarklämmor, så att du enklare ska kunna hitta dem! www.polarbrod.se