Senaste nytt

Jakten på polarrullen

hco

Medlem
Nu har även jag fått smaka Kimchi Cheese Roll. Som kimchifantast måste jag lägga in en stark protest.

Var är det här? För det första: kimchi och ost...? Det är svårt att få bra! (Spoiler: danskarna lyckas inte)

För det andra: den som gör kimchi med paprika och tomat(!)(koncentrat) bör gå om kimchiskolan...

20220606_183457.jpg


20220606_135324.jpg
 
Last edited:

samet

Medlem
Som tur är verkar det inte vara den enda ersättaren till rullen!

Den var väl ingen jätte höjdare den heller men så farligt var det inte...
a71ba24d3840d79ededfdb010717724b.jpg

Den var ju bättre än KimchiPuffen... smaken på fyllningen var väl okay men brödet passar mig inte alls. Ett bett, resten donerade till återvinningen.

#BringPolarrullenBack
20220609_101342.jpg
 
Nyhet: Vegetarisk pirog med sötpotatisfyllning. Smakade helt okej och delades obligatoriskt ut till alla i Plus ARN-LLA så att man inte kunde vara allt för kräsen. Kanske hade de läst denna tråd… :D
8C3D6ED4-8E71-4899-A547-E59C87AD2BA9.jpeg
 

jonten

Medlem
Nyhet: Vegetarisk pirog med sötpotatisfyllning. Smakade helt okej och delades obligatoriskt ut till alla i Plus ARN-LLA så att man inte kunde vara allt för kräsen. Kanske hade de läst denna tråd… :D
Visa bifogad bild 130137
Samma flyg? SK016?

Nja den var ingen höjdare, polarrullen är ju rena lyxmaten jämfört med den.
Frågade för övrigt vad som hände med Kimchi, CC skrattade gott och sa att den var oätbar och bara försvann. Tydligen en snackis hur de kunde servera ngt så oätbar..
 

maswan

Medlem
Har de köpt in ett par dagars förbrukning av varje sorts inplastad "macka" som kostar mindre än polarrullen som ett förhandlingsinlägg mot polarbröd i prissättningen av polarrullen?
 
Toppen