Brandforce
Medlem
Behöver ett tjockare lager ispansar.Visa bifogad bild 79448
SK717 HEL-ARN 10/9-2018, fräsch och god
Behöver ett tjockare lager ispansar.Visa bifogad bild 79448
SK717 HEL-ARN 10/9-2018, fräsch och god
Ja, och i synnerhet som jag tycker att de blir alltmer ofräscha, dvs. antingen rejält frusna eller degiga efter snabbupptining.Måste väl vara fler än jag som tröttnat på polarrullen nu ?
Nu ska vi ta det lugnt här...Måste väl vara fler än jag som tröttnat på polarrullen nu ?
Blir ganska trist om man t ex veckopendlar och har 2 leg ut och 2 leg hem -> 4 polarrullar per vecka, vecka efter vecka.
Borde väl gå att ha fler alternativ eller hitta på nått nytt nu ?
/ TT
Enig. Brukar köra en zero och en påse nötter istället.Måste väl vara fler än jag som tröttnat på polarrullen nu ?
Blir ganska trist om man t ex veckopendlar och har 2 leg ut och 2 leg hem -> 4 polarrullar per vecka, vecka efter vecka.
/ TT
Nu är du skrämmande off topic. Var är moderatorerna när de behövs?Borde väl gå att ha fler alternativ eller hitta på nått nytt nu ?
Finns två problem när det gäller polarrulle, att den inte finns på alla linjer, samt att den finns vissa perioder med kalkon!Måste väl vara fler än jag som tröttnat på polarrullen nu ?
/ TT
Tänk kladdkaka!Ja, och i synnerhet som jag tycker att de blir alltmer ofräscha, dvs. antingen rejält frusna eller degiga efter snabbupptining.
den finns vissa perioder med kalkon!