Ansluter mig till jakten på miljonen!
Har valt att dela upp resorna i två delar och här är den första:
Start 05:05 från Malmö C den 12 november 2024.
Cirka en timme senare med flygbussen så är man framme.
Vill man checka in på flygplatsen och få ett boardingkort i pappersformat med WizzAir så blir det 500 svenska riksdaler. Tackade vänligt nej till erbjudandet, även om jag ville ha ett för minne. WizzAir: Där boardingkortet kostar mer än flygstolen!
Lyckades lägga samtliga bokningar (Tarom, KLM, AirEuropa) i SAS appen med formatet EBG123456789 och checkade in via deras mobilappar. I samtliga fall kom Sky Priority med. Några har haft problem med KLM eftersom de har varit inloggade och Flying Blue har använts i stället. Jag bokade biljetten och checkade in i utloggat läge.
Särskilt tack till @lillemannen @caberg och inte minst @kajjan85 för alla värdefulla tips.
Har valt att dela upp resorna i två delar och här är den första:
Från | Till | Flygnummer | Pris | Kabin | Flygbolag | Klass |
MMX | CLJ | W4 3440 | 239 | Economy | WizzAir | - |
CLJ | OTP | RO644 | 1202 | Economy | Tarom | N |
OTP | AMS | KL1376 | 1176 | Economy | KLM | G |
AMS | MAD | KL1509 | - | Economy | KLM | G |
MAD | BCN | UX7701 | 304 | Economy | AirEuropa | Z |
BCN | CPH | FR1279 | 253 | Economy | Ryanair | - |
3174 |
Start 05:05 från Malmö C den 12 november 2024.
Cirka en timme senare med flygbussen så är man framme.
Vill man checka in på flygplatsen och få ett boardingkort i pappersformat med WizzAir så blir det 500 svenska riksdaler. Tackade vänligt nej till erbjudandet, även om jag ville ha ett för minne. WizzAir: Där boardingkortet kostar mer än flygstolen!
Lyckades lägga samtliga bokningar (Tarom, KLM, AirEuropa) i SAS appen med formatet EBG123456789 och checkade in via deras mobilappar. I samtliga fall kom Sky Priority med. Några har haft problem med KLM eftersom de har varit inloggade och Flying Blue har använts i stället. Jag bokade biljetten och checkade in i utloggat läge.
Särskilt tack till @lillemannen @caberg och inte minst @kajjan85 för alla värdefulla tips.
Last edited: