Senaste nytt

Jag vill flyga med Airbus 380 i Business class, vilket flygbolag och vilken rutt?

SQ är ju ett alternativ med "lite" högre C stamndard än LH. Dock kräver FRA-JFK övernattning i FRA pga tidig avgång FRA.

Enligt Lufthansa B747-8. Experience the legend. så verkar det finnas 747-8 på FRA IAD routing och FRA LAX förutom FRA DEL och FRA BLR.

Jag flög LH 747-8i på DEL FRA när den maskinen bara var någon vecka gammal, mycket trevlig maskin, i Y med emergency exit långt fram. Gick inte att jämföra med den mycket slitna Austrian maskinen ifrån VIE DEL 2 dagar tidigare. Jag skulle tro att LH's 747-8i är väldigt trevlig i C.

Enligt Lufthansa B747-8. Experience the legend. så verkar det finnas 747-8 på FRA IAD routing och FRA LAX förutom FRA DEL och FRA BLR.

Jag flög LH 747-8i på DEL FRA när den maskinen bara var någon vecka gammal, mycket trevlig maskin, i Y med emergency exit långt fram. Gick inte att jämföra med den mycket slitna Austrian maskinen ifrån VIE DEL 2 dagar tidigare. Jag skulle tro att LH's 747-8i är väldigt trevlig i C.

Tack för länken!

Jag kollade på filmerna och jag måste säga att jag fick ett väldigt gott intryck av det nya planet och hur det är konfigurerat. Hur deras business class säten är placerade stör mig dock, men om man har flat beds så kan det accepteras utan större problem. Ska bli intressant att se på vilka ytterligare destinationer som de kommer att införa denna maskin.

Tack för tips!
Tittar på Lufthansa 747-8. Tycker det är väldigt svårt att hitta linjer som stämmer in.
Hem från LAX har jag hittat med LH .
Men hur vi ska ta oss till MIA den 26 sep är oklart, helst med 380 eller 747-8. :confused:

Toppen