Senaste nytt

Jag ska flyga ihop ett Eurbonus Guld

trskial

Medlem
Jag tror han försöker säga att du kan flyga ihop guld billigare genom att ge dig på någon av långflygningarna. Du kan få en biljett till HongKong många gånger runt 3000 kr och då får du 10500 poäng.

Jag tittade på det faktiskt. Lite över 5,000:- Hongkong tur och retur första helgen i September och inkassera 10.500 poäng i SAS GO.
 

Canadien

Medlem
Det lär bli extremt mycket billigare att ta guldet på poäng istf legs. 20k poäng för 3k SEK med med Amex, två t o r HongKong ungdomspris kampanj 2700/st sedan en t o r till europa via CPH i plus för 2.5k. Klart. Eller övertyga en EBD här på forumet att byta ett EBG mot något.
 

jsn

Medlem
Alltid roligt med nya upptåg! Och visst är själva flygandet en viktig del i sådana här aktiviteter, försöka få så många timmar i flygstolen som möjligt :)

Men jag är osäker på vad själva huvudsyftet är med detta projekt? Är det att komma över guldkortet, är det att få sitta så många timmar som möjligt i en flygstol, eller en kombination? Om det är mer än att bara få flyga så mycket som möjligt så finns det som redan antytts effektivare alternativ (både tidsmässigt och kostnadsmässigt) än de du själv föreslår.
 
Toppen