Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Attachments

• SmartSelect_20181130-054323_Chrome.jpg
    SmartSelect_20181130-054323_Chrome.jpg
    77,9 KB · Visningar: 320
Nu var det länge sedan jag såg HM Drottningen, men inte är väl hon någon tungviktare?
Enligt många är hon nog det. Enligt Svensk ordbok är en av betydelserna av "tungviktare" en "betydande person" och det anses hon nog vara. ;) tungviktare | SO | svenska.se

Hon är uppenbarligen i varje fall tillräckligt betydande för att hamna i vår Lassie-tråd och där platsar inte vem som helst. :p

SÄPO har ett sätt att tala till dig som gör att man väldigt snabbt tappar lusten till att ifrågasätta just något alls.

Jo farbrodern på 2e ifrågasätte detta han men blev hänvisad till viktfördelning. Han verkade in se/förstår att drottningen satt på raden och ingen nämnde det heller.

När jag flög med drottningen så var det ATR från Hamburg till Köpenhamn. Där var inte snack om någon seatblock. Hon satt inklämd längst bak i plus med någon personal sidan om sig, och livvakten på raden sidan om. Två rader framför över gången satt jag och surade över att jag inte kostat på mig Plus.

Har en fantastiskt dålig bild på det hela. Det är uppenbarligen inte så glamoröst att vara kunglig.

Toppen