Senator
Moderator
Vem har kommit av planet snabbast av er två?
Bara så jag vet vem jag ska rösta på...
Ingen eftersom vi har precis landat på Arlanda istället för Bromma
Vem har kommit av planet snabbast av er två?
Bara så jag vet vem jag ska rösta på...
Verkar som att Marita Ulvskog var med dig också: Marita Ulvskog on Twitter: "Flygresa jag hoppas glömma. Starka vindar, landning på Bromma avbröts i sent skede. Nu på Arlanda. Kvar på planet."Ingen eftersom vi har precis landat på Arlanda istället för Bromma
Verkar som att Marita Ulvskog var med dig också: Marita Ulvskog on Twitter: "Flygresa jag hoppas glömma. Starka vindar, landning på Bromma avbröts i sent skede. Nu på Arlanda. Kvar på planet."
Jag åker sällan med Brussels Airlines men har nu 100% av flighterna med Centerpartiets Fredrick Federley som numera är MEP i Bryssel sedan ett antal år tillbaka. Jag på 1C han på 1D.
Nu var det länge sedan jag såg HM Drottningen, men inte är väl hon någon tungviktare? Jag förutsätter att 2e/f ifrågasatte detta?Dessutom blev folk som skulle sitta på rad 2e och 2f hänvisade till rad 6 med hänvisning om att cc 'behövde fördela vikten'
Enligt många är hon nog det. Enligt Svensk ordbok är en av betydelserna av "tungviktare" en "betydande person" och det anses hon nog vara.Nu var det länge sedan jag såg HM Drottningen, men inte är väl hon någon tungviktare?
SÄPO har ett sätt att tala till dig som gör att man väldigt snabbt tappar lusten till att ifrågasätta just något alls.Jag förutsätter att 2e/f ifrågasatte detta?
SÄPO har ett sätt att tala till dig som gör att man väldigt snabbt tappar lusten till att ifrågasätta just något alls.