Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Glömt bort att posta de men på flight SK526 LHR-ARN 31 dec stod jag först i kön för prioboarding så ramlar de fram en kvinna klädd i päls och ett par ordentliga solglasögon framför mig. Märkte direkt att det va Noomi Rapace som såg lite smått sliten ut. Hon satt i SASplus medans jag placerade mig vid nödutgångsraden.

På väg ner till Arlanda från Umeå strax innan jul satt Maud Olofsson framme i Plus tillsammans med sin make! Det märktes att hon var van resenär, hon väntade vid gaten tills alla gått på och ännu en liten stund till efter det för att slippa stå och köa utomhus i trappan. Sedan när det knappt var någon kö kvar kom hon gåendes från gaten och gick direkt och satte sig.

ARN-CPH 15 FEB satt Bert Sundström (SVT-korre) bakom mig i Plus. Misstänker att han skulle ner och bevaka terrordådet i Köpenhamn.

CPH-ARN 26 FEB satt Henrik Schyffert i SAS Go.

Jag var på flighten i SAS Plus

Var det ni som flyttade från mittenraden till den lediga tvåan på vänster sida? Jag satt på 16h så bredvid er i sådana fall.

Jag tyckte att killen med skägg och glasögon var bekant men jag kunde inte placera honom. Jag har ju träffat dig en gång (om det nu var du?). Satt även och funderade på om det var en gammal lumpenpolare..:)

Toppen