Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Senator

Moderator
Torsdagen den 27 november var en kändistät eftermiddag i Frankfurt och med Lufthansa. Först observerades en av de ökända Göteborgsglennar i Senator Loungen: i detta fall Glenn Strömberg som säkert var på väg hem efter Champions League någonstans.

Sedan var Lufthansa C på LH 804 fylld av EU-parlamentariker. Vid min sida på plats 1A hade jag Fredrick Federley och jag observerade Lars Adaktusson på plats 5D. Det kändes som det fanns flera medlemmar i affärsklass, men jag kände inte igen några av dessa. Jag sov nästan hela vägen hem.

Växlade några ord med Herr Federley då vi har gemensamma bekanta på vägen av planet...
 

rob74

Medlem
KRN-ARN idag: Jag och frun på 6DE och Börje Salming på 6C. (Första raden i Go... .)
Han hade visst varit i Bokhandeln för nåt jippo igår, vilket förklarade kön där då jag gick till jobbet igår eftermiddag.
 

flum

Medlem
Alexandra Pascalidou var lagomt svamlig på första raden i Go på sk904 i onsdags.
 
Last edited:

Unis

Medlem
I somras på SK946 så satt jag brevid Stellan Skarsgård på första raden i business class. Han reste tillsammans med fru och sina två yngsta barn.
 
Toppen