Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Torsdagen den 27 november var en kändistät eftermiddag i Frankfurt och med Lufthansa. Först observerades en av de ökända Göteborgsglennar i Senator Loungen: i detta fall Glenn Strömberg som säkert var på väg hem efter Champions League någonstans.

Sedan var Lufthansa C på LH 804 fylld av EU-parlamentariker. Vid min sida på plats 1A hade jag Fredrick Federley och jag observerade Lars Adaktusson på plats 5D. Det kändes som det fanns flera medlemmar i affärsklass, men jag kände inte igen några av dessa. Jag sov nästan hela vägen hem.

Växlade några ord med Herr Federley då vi har gemensamma bekanta på vägen av planet...

KRN-ARN idag: Jag och frun på 6DE och Börje Salming på 6C. (Första raden i Go... .)
Han hade visst varit i Bokhandeln för nåt jippo igår, vilket förklarade kön där då jag gick till jobbet igår eftermiddag.

Alexandra Pascalidou var lagomt svamlig på första raden i Go på sk904 i onsdags.

Last edited:
I somras på SK946 så satt jag brevid Stellan Skarsgård på första raden i business class. Han reste tillsammans med fru och sina två yngsta barn.

Toppen