Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Agö

Medlem
Idag på SK8 till Kallax dök Borås Basket upp inför match mot LF Basket (som jag fortfarande kallar Plannja). Agö hade satt sig på förvisade 17A (alla som flugit 738 med SK vet vad det innebär). Basketspelare är som bekant långa. 17B och C är inte anpassade för denna kroppsbyggnad. Fram till 17B kommer Borås stora stjärna Chris McKnight. Han suckar direkt och inser att där kan han inte sitta. Två juniorer erbjuder sig dock raskt att byta platser med stjärnan som istället fick sitta på rad 15. Chris McKnight är 201 cm lång, hade varit festligt att se honom tränga in sig bredvid mig och det magnifika benutrymmet på 17A.
 
Anders "Ankan" Parmström i loungen på T4 på förmiddagen i tisdags (30/12). När jag senare flög hem från Göteborg satt Leif Boork ombord på samma kärra. (SK166)
 

rob74

Medlem
Såg LKAB's VD Lars-Eric Aaro i loungen på ARN idag. Väl ombord på flyget till CPH ser jag att han sitter bakom mig i Plus. Bytte några ord med honom.
De var på väg till kontoret i Bryssel.
 

SWEDE

Medlem
ARN-CPH 22/12/2014. Fullbokat. Utrikesministern med make, på 2E respektive 2D. Därefter kommer passageraren som egentligen skulle sitta på 2D. Maken med tidningen i ena handen viftade lite förstrött med den andra handen och informerade kraken om att han själv egentligen hade 3B-sätet, vilket kraken accepterade av pur förvåning och därefter gick och satte sig i. Maken vare sig ställde sig upp eller bad om ursäkt på något vis. Fult!
 

Lonelyflyer

Medlem
ja flög ARN-OSD 28 nov, och ja har som nån konstig rutin/regel att alltid sitta på 19F inrikes, det har bara blivit så. Tycker det är lite härligt att sitta précis bakom vingen. Väldigt sällan den är upptagen dessutom.
Just den här kvällen var den dock det
landslagsskidskytten Elisabeth Högberg hade paxat F så ja fick gott välja A den här gången.
För övrigt löjligt mycket skidfolk ofta på den sträckan
 
Toppen